Giedrius
UGDYTI GEBĖJIMUS DARBO VIETOJE. GIEDRIAUS ISTORIJA

Galantiškasis Giedrius visada žinojo, kad labiausiai norėtų dirbti su žmonėmis. Bendrauti, sveikintis, šypsotis, gal net papasakoti, kokį įdomų nutikimą iš kadais matyto lietuviškos estrados žvaigždės koncerto. Vis dėl to surasti tinkamą darbo vietą, kurioje galėtų jaustis naudingas ir priimtas, nebuvo taip paprasta. Giedrius save išbandė ir prie gamybos linijos, ir restorano virtuvėje, ir netgi dalyvaudavo atrankose į padavėjo poziciją Vilniaus kavinėse ir restoranuose. Atrankų keliamas stresas, monotoniškas užduotys, ilgos darbo valandos, galbūt ir iškalba ne tokia, kokios pageidauja dauguma į klientų aptarnavimo pozicijas samdančių darbdavių – tinkamo darbo paieškos užtruko.  Ilgainiui tapo akivaizdu, kad geriausia įsidarbinimo strategija Giedriaus situacijoje buvo galimybė praktikuotis darbo vietoje ir mokytis būtent tai darbo vietai reikalingų funkcijų.

Sporto prekių parduotuvės salė, pilna lankytojų ir geranoriškų kolegų, buvo ta vieta, kurioje Giedrius galėjo nuolat suktis tarp žmonių, šypsotis ir mandagiai bendrauti Kitą vertus, aktyviai aptarnauti klientų Giedriui nereikėjo. Keletą savaičių Giedrius kartu su SOPOS konsultante Agne mokėsi, kaip teisingai lankstyti drabužius , tinkamai parinkti jiems pakabas ir reprezentatyviai pateikti juos prekybos salėje. Nepaisant to, kad įgusti atlikti užduotis Giedriui užtruko nemažai laiko, dabar jis yra patikimas darbuotojas, kuriuo džiaugiasi ir kolegos ir parduotuvės lankytojai.

Skirtingų gebėjimų darbuotojo įvedimas reikalauja šiek tiek daugiau laiko resursų, konkretaus mokymosi plano, tačiau rezultatas nepaprastai džiugina. Giedriaus atidumas, dėkingumas ir mėgavimasis darbu įkvepia ir kitus.